2 Mayıs 2011 Pazartesi

MÜCEVHERLERİN MUHAFAZASI

Malzemeler:İki renk Nako Süper Saf Yün, Tığ No:3.5 

5 zincir çekilip, kapatılır.16 tane ikili trabzan yapılır.

İkinci sırada her ilmeğe çift batarak ikili trabzan yapılır.Üçüncü sırada bir ilmeğe tek bir ilmeğe çift batarak ikili trabzan yapılır.Aynı şekilde bir tane daha örülüp, 4 ilmek dikilerek tutturulur.
Etrafına başka bir renk yünle sık iğne yapılır.


Arzu edilirse, bir tarafa zincirle brit ilik, diğer tarafa düğme dikilir.


Kutu gibi kullanılır.




28 yorum:

  1. Örmesi belli ki keyifli ,kullanması daha da keyifli...
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. çok güzel gerçekten..süper fikir..

    YanıtlaSil
  3. Bundan çanta da olur. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Derya Hanım;
    Uzun yıllardan beri sizi çalıştığım halde takip etmeye çalışıyorum.Daha önceki programlarınızda yaptığınız elişilerini programdan sıonra günü gününe ya video kayıdını, yada resimlerle yapılışını veriyordunuz.Bizler bunlardan çok faydalanıyorduk.Ama şimdi video kaydınız hiç yok,resimli anlatımda da çok az.Lütfen sizden ricam bunlara ağırlık verirmisiniz.Programınızda elişi kısmına az zaman ayrılıyor.Sizi seyrederken sizin koşturmanızdan ben yoruluyorum.

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Derya hanım,sizi ve diğer değerli blog arkadaşlarımı MASKE ETKİNLİĞİME DAVET ediyorum.
    http://lemonadelist.blogspot.com/2011/05/yaza-merhaba-icin-cicek-acmayacosmaya.html

    YanıtlaSil
  6. Çok beğendim. Tığ başlayan biri için güzel bir proje. Kolay ve sonra gerçekten kullanışlı!

    Bütün yaptıklarınızı çok beğeniyorum.
    Sevgilerle,
    Karen Hanım
    www.karenhanim.com

    YanıtlaSil
  7. çok güzel fikir ve çalışma.teşekkürler...

    YanıtlaSil
  8. çok iyi bir fikir dahada büyüğünü yapabilirmiyiz acaba sevgiler:)

    YanıtlaSil
  9. Yeni fikirler bekliyoruz sizden.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  10. cok güzel ve şirin bir fikir tesekkürler derya hanım daha yeni izleyici oldum neler neler öğreneceğim bu blogtan sabırszlıkla paylaşım bekliyorum =)

    YanıtlaSil
  11. ellerinize saglık çok cici olmuş. :)

    YanıtlaSil
  12. İnternet Tabanlı Online İş Platformumuzda Günde 2-3 Saat Serbest Zamanlı Görev Alarak Ulusal İş Projemizde Çalışabilecek Ekip Arkadaşları Aranmaktadır.NOT: Ürün Satışı ya da Pazarlama Kesinlikle Yoktur.Linke Tıklayarak İnceleyebilirsiniz…
    http://www.onlineisplatformu.com/nhy4gn

    YanıtlaSil
  13. çok sevimli olmuşlar..elinize sağlık..sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Cok guzel, tasarimlarimi saklamak icin super bi kutu...

    YanıtlaSil
  15. You're so creative!! Great post! :) I'm your new Follower! I hope you'll visit my blog sometimes.. Thank you so much!!
    Kisses from VV!!

    YanıtlaSil
  16. Derya hanım yaptıklarınız ve siz kendiniz bir harikasınız.Yıllardır size ulaşabilmek isterdim ama ne mümkün .İşte şimdi altmış yaşımda bilgisayar kullanmayı öğrendim ve umarım ulaşabilmişimdir ve sahneye ilk adım attığınız yıllardan beri sizin hayranınız olduğumu dile getirebilmişimdir size.Sizi saygı ve sevgiyle selamlıyorum efendim:)

    YanıtlaSil
  17. Sizi yıllardır sevgi ile izliyorum,çok beğeniyorum.Sevgilerimi gönderiyorum:))

    YanıtlaSil
  18. Merhaba Derya hanım:)
    Tüm el işlerinizle,mutfağınızla harika programınızla hayranınızım.
    Sayenizde unutulan örneklerimizle ve bir çok yeniliklerle tanışıyoruz.
    Ellerinize emeklerinize ve ekibinize teşekkürler:)
    Buna ihtiyacınız olmasa da,başarılarınınızın devamını diliyorum
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  19. Selamlar Derya Hanım. Ben seneler önce programlarınızı tvden takip ederdim. Bir ara eczanemi kapattığımda, 3 sene kadar ev hanımı olmuştum, uzun hikaye. İşte o zamanlar, oğlumu okula gönderir, zevkle izlerdim. Programınız sabahken daha mı kolay izliyordum ne, öğleden sonraya alınınca ne pazara gidebildim, ne çarşıya, ne de güne:) Neyse, sonra tekrar çalışmaya başladım ama iş yerimde yani hastanede, tv izleme imkanım da oldu. Hatta birlikte çalıştığım diğer eczacı arkadaşım da çok meraklı olunca, sizin program başlayıncaya kadar NTVden haberler açık olurdu, sonra size kilitlenirdik. Bir erkek personelimiz vardı, çocuğu deli ediyorduk sayenizde:)) Sonra hastanemiz yeni yerine taşındı, biz az önce bahsettiğim arkadaşımla iki farklı hastanede çalışmaya başladık. Yeni hastanede benim görev ve sorumluluklarım çok arttı, tv falan hikaye oldu. Geçenlerde izinliyken sizi izledim, yine aynı zevki aldım.
    Bu mesajımı okur musunuz bilemem. Ben sizin etrafınıza saçtığınız hayat enerjinizi seviyorum. Yoksa yapılan işler her zaman dikkatimi çekecek şeyler olmuyor. Her yapılanı elbette beğenmiyorum. Böyle bir hobi programı yapan sizlerin de %100 başarı iddianız yok, olmamalı da zaten. Çünkü bunlar tamamen kişisel beğeniler, herkesi her zaman memnun edemezsiniz. Ama sizin ve ekibinizin tüm hanımlar için çabalarınızı takdirle karşılıyorum. Yaptığınız herhangi bir şeyden insanların fikir edinmesi bence çok güzel. Çalışmalarınızı takdir ediyorum. Sizi ve hanımlara yönelik bu türden programları çok önemsiyorum. Diğer gündüz kuşağı programlarına da şöyle bir baktım da, akla ziyan şeyleri yayıncılık adına sergileyenleri şiddetle kınadım. Ya sizinkine gündüz kuşağı denmemeli ya da diğerlerine. Aranızda kesinlikle kulvar farkı var.
    Şimdi de bloğunuz olduğunu fark ettim. Ben sizi izlediklerime ekliyorum. Yarın arkadaşlarıma hava atarım artık: Derya Baykal arkadaşım oldu diye:) Afyonkarahisar'dan sevgiler, selamlar gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  20. So lovely! :)
    Greetings from Finland
    Hugs, Ulla

    YanıtlaSil
  21. http://cooldegilkul.blogspot.com.tr/2016/12/neden-tesettur-ruha-agr-gelir.html TAKİP EDİN PİŞMAN OLMAYACAKSINIZ.

    YanıtlaSil